מאמרים

עדין לא ראיתם כזו המלצה על מלון באילת!

נכתב על ידי פרימה בלוג.

בכל פעם שמגיע אלינו מכתב תודה מאורחים, אנחנו נרגשים לגלות ממקור ראשון על החוויה הנפלאה שהאורחים שלנו חווים    במלונות פרימה, אך ההמלצה הזו היא משהו מיוחד, ולכן החלטנו לייחד כתבה בבלוג שלנו להמלצה על מלון פרימה מיוזיק של  חגית פדרליין- יובל, מנהלת כוח אדם, אסילור ישראל ושמיר ישראל

תוכן המכתב מובא כאן במלואו - לא נגענו

אחרי חודשיים של עבודה צמודה למול צוות מלון פרימה מיוזיק אילת כאשר השיא היה בסוף השבוע האחרון של אוגוסט, חשוב לנו להעלות כמה מילים שבתקווה יעבירו לכם את המסר, אנחנו לא בטוחים שיהיה מספיק מקום בדף אך ננסה - מצטערים אם ארוך, אך חשוב לנו לשתף אתכם בחוויה שלנו

מלון פרימה מיוזיק באילת - הבריכה

הסיפור שלנו מתחיל לפני כשלושה חודשים כאשר החלטנו להוציא את העובדים שלנו ובני משפחותיהם בסוף השבוע האחרון

של אוגוסט לנופש חברה בעיר אילת. פנינו למספר רב של מלונות לצורך קבלת הצעות מחיר והגענו לאילת לסבב התרשמות

המלון הראשון שבאנו לראות היה פרימה מיוזיק, לצורך גילוי נאות –כאשר ראינו את המלון מבחוץ, כמעט ולא נכנסנו אך החלטנו שאין מה להפסיד וכבר הגענו. מהרגע שדרכנו בתוך המלון ופגשנו את מר איתן יריב מנכ"ל המלון התחיל ה"רומן". הרגשנו שהגענו למלון שהוא משפחה, למלון שהעובדים שלו נותנים את הנשמה כי הם מתייחסים אליו כאל הבית שלהם. )המשכנו באותו היום בסיורים נוספים, כאשר איתן כל זמן מה יצר איתנו קשר לצורך בדיקה מתי אנחנו.)??חוזרים-  נתן לנו תחושה שרוצים מפנקים במלון פרימה מיוזיק באילת

אותנו ובאמת עוד באותו היום חזרנו למלון ומכאן אמשיך בפסקה הבאה

בשעות אחה"צ של אותו יום סיור חזרנו למלון לאחר שהתרשמנו ממספר מלונות נוספים בעיר ונפגשנו שנית עם איתן יריב והפעם הצטרפו אלינו גם משה סלסה )האחד והיחיד!( מנהל האירועים והבידור של המלון ואבי )הכל יכול( סמנכ"ל המלון. משה ואבי הוסיפו לנו תוכן וערכים מוספים שיינתנו לאורך הנופש במסגרת המלון, זרמו אתנו על כל בקשה הכי משוגעת שהייתה לנו ואף שדרגו אותה. נשמע היה יותר מידי טוב מכדי להאמין, נגיע לזה בהמשך

צוות המלון גם התעניין בשאר הפעילויות המתוכננות מחוץ למלון ועזרו לנו להגיע לאנשים טובים ותרמו לנו מניסיונם הרב – וכל זה עוד לפני שסגרנו עסקה. פשוט אנשים שאוהבים אנשים

כאשר חזרנו לצפון ישבנו ושיכללנו את כל האופציות שראינו והחלטנו שאנחנו לוקחים סיכון והולכים עם הלב – בוחרים בפרימה מיוזיק. למה סיכון אתם שואלים? כי רמת המלון לא גבוהה, חדרים ישנים מעט, מיקום רחוק מהעיר ואלו הדברים שעובדים אוהבים לקטר עליהם. אך הייתה לנו תחושה טובה בנוגע לאנשים המדהימים שפגשנו באותו יום (איתן, משה ואבי) ונטיית הלב הייתה לסמוך עליהם

בחודשים שחלפו היינו בקשר רציף, בעיקר עם איתן ועם רינה (מהמשרדים) ההתנהלות הייתה נעימה מאוד ועניינית. לכל בקשה לכל שאלה – תמיד נענו. תמיד מצאו פתרונות והמשיכו להפתיע. אך עדיין לא היינו רגועים והחלטנו שבוע לפני האירוע לרדת לאילת ולסגור דברים אחרונים, היה לנו מאוד מאוד חשוב שהנופש יצליח

נופש באילת

הגענו למלון, נפגשנו עם זוג מלאכים – אבי ומשה. פינו לנו מזמנם, מזכירה לכם מדובר בשיא העונה באוגוסט והמלון היה בתפוסה מלאה. ישבו איתנו על כל פרט ופרט שהולך להיות בנופש. התפרעו אתנו במחשבות – בנו לנו תוכנית מדהימה שאפשרה לנו ליצור ולבנות את נופש החלומות שלנו

בשעות הערב ירדנו ללובי לחוות את הפעילויות, ניסינו להחליף מילה עם משה, אבי ואיתן למה ניסינו? כי כל רגע אורחי המלון פשוט הגיעו וביקשו להודות להם, לספר שזו פעם רביעית/חמישית/עשירית שהם חוזרים ושלא יחליפו את המלון לעולם. להגיד שערבי הבידור היו מדהימים וקורעים, לפרגן שהארוחות מדהימות והצוות חלומי. מעולם לא שמענו כ"כ הרבה פרגונים מעם ישראל ועוד כלפי מלון ועוד בשיא העונה. חוויה מדהימה, הביטחון התחזק

חשוב לציין כי בנקודה זו התרשמנו לא רק מצוות המלון אלא גם מאופי האורחים שהגיעו להתארח במלון, חלק לא קטן מהם היו עמידים מאוד שיכלו בקלות לבחור במלונות יוקרה אולם העדיפו להגיע לפרימה מיוזיק בשל החוויה ולא מוכנים לוותר על השהות בו

שבוע חולף והגענו ליום רביעי, יום לפני נופש החברה. אנחנו , המארגנים, הגענו כבר באותו יום, צוות המלון כולו נרתם לעזרתנו מאנשי הקבלה, האחזקה, הקב"טים וכמובן משה, אבי ואיתן. יום חמישי היום הגדול, צוות המלון הפך עולמות ועשה את כל המאמצים שהכל יהיה מושלם כולל מתן חדרים במועד - שנקבע. אבי והצוות שלו הקימו קבלת פנים בלובי המלון, כזו שלא מביישת מלון 01 כוכבים. והכל מהלב והנשמה

במקביל הכינו גם את אירוע הערב (הפרטי) שלנו שהתקיים בברכת המלון באותו הערב אירוע שלא נופל מחתונה -משוקעת!   91 עובדים עם בני משפחותיהם מגיעים, חיוכים, מלאי התרגשות ממה שמצפה להם ומאותו הרגע , השעה    03:51העובדים לא הפסיקו להודות, לשבח, להוקיר את צוות המלון, את האנשים המדהימים שיצרו להם נופש מושקע ומדהים

העובדים לא ציפו לחוות את המלון באופן שחוו, אבי והצוות לא הפסיקו להפתיע, משה והצוות לא הפסיקו לרגש, להצחיק, לשמח וכמובן גם כן להפתיע

ביום שישי בבוקר משה וחלק מהצוות הצטרף אלינו להפלגה והמשיך לעשות לנו שמח היו פשוט מדהימים ובאותו –הזמן משה דאג שלשאר האורחים במלון לא יהיה רגע דל ולא ירגישו בחסרונם פשוט מדהים! – חזרנו למלון וגילינו הפתעה בבריכה מתנפחים, משחקים, פשוט חוויה עוצרת נשימה לכל המשפחה

יום שישי בערב, אחרי שהעובדים חשבו שהשיא מאחוריהם, התקיימה ארוחת ערב פרטית במועדון המרתף )בניצוחו של אבי והצוות הנאמן( ולאחריה הופעה כשבסיומה מופע של משה סלסה האדיר אשר גלגל את כולם מצחוק בזמן - תחרות הגבר האידיאלי, משה השאיר את העובדים באנרגיות מטורפות

היה פשוט נופש מושלם והוא היה כ"כ מושלם בזכות האנשים שמחזיקים את המלוןו מפעילים אותו איתן, אבי, משה, רביב, לנה, מודי, יוסי, מלכה ועוד שורה ארוכה שלא נגמרת

יש לכם פשוט צוות מדהים !!! ואנחנו רוצים להגיד להם המון תודה!!!  בזכותם 110%  מהמשתתפים בנופש העידו כי נהנו מהנופש וכבר מחכים לנופש הבא

ועוד משהו קצר  )מבטיחה(  שהדהים אותי, קראתי היום פוסט שנכתב לכם בפייסבוק, מאורחת שהתארחה במלון באותו סופ"ש וחוותה אותו בצורה מדהימה גם כן זה מעיד עוד יותר על גדולתו של צוות המלון. סוף שבוע אחרו ן – של אוגוסט אחרי קיץ מטורף, קשה, קיץ של מלחמה שאנשים הגיעו כדי להירגע ועם הרבה מטענים. ועדיין נשארה בהם כ"כ הרבה אנרגיה ונכונות לתת לקבוצה את 100% תשומת הלב וההשקעה עבורה ובמקביל לא לפגוע ולו בחוויה הכי קטנה של שאר אורחי המלון  )המלון היה בתפוסה מלאה(!  יישר כוח

תשמרו על האנשים האלו, הם יחידים במינם איתן, אבי ומשה תודה תודה ושוב תודה!! אין לנו ספק שעוד נפגש בנופשים עתידיי ובחופשות פרטיות. –מעריכים המון