סיכום שנת 2013 – רשת מלונות פרימה בתנופה!

נכתב על ידי פרימה בלוג.

שנת 2013 החלה עם רכישת מלון פרימה פארק בירושלים,שהוא למעשה המלון הגדול ביותר ברשת היום. המלון עבר מתיחת פנים משמעותית במהלך שנת 2013 והיום המלון משודרג ומציע חופשות מפנקות לאורחים שמגיעים אליו.

מנכ

 

השקת מלון פרימה אואזיס המחודש והמשודרג

נכתב על ידי פרימה בלוג.

בינואר 2013 נסגר מלון פרימה אואזיס לרגל שיפוצים. חמישה חודשים המלון היה בשיפוץ מאסיבי שכלל שיפוץ יסודי של החדרים, הלובי והחללים הציבוריים. הקונספט שהנחה אותנו היה "להכניס את ים המלח פנימה" בצבעים, במרקם ובאווירה. והתוצאה הדהימה אותנו ואת כל מי שהגיע למלון מאז השיפוץ.

לחצו כדי לצפות בסרטון על המלון החדש

לשיפוץ הקוסמטי המסיבי התלווה טיפול עומק נוסף, הידקנו את הקונספט של המלון והחלטנו כי במקביל להכנסת האווירה של ים המלח פנימה חשוב להוציא את האורחים החוצה ולחשוף אותם לקסם המדבר. החופשה בסופי שבוע במלון מציעה טיולים והרפתקאות מדבריות המחברות את האורחים לים, למדבר ולקסם שנוצר ביניהם.

ביום חמישי האחרון ערכה רשת מלונות פרימה השקה חגיגית למלון והוזמנו לאירוע סוכנים ושותפים עסקיים של הרשת. ההשקה החלה בשעות אחר הצהריים המאוחרות שעה שהאורחים הגיעו למלון והוזמנו לקבלת פנים בלובי המלון, והזמינו לעצמם את סוג החופשה שירצו לחוות ביומיים הקרובים: טיפולי גוף, טיפולי פנים, טיול לאור ירח, טיול זריחה או טיול ג'יפים ועוד הרפתקאות והצעות מיוחדות לבילוי חופשה ספוגה ב"קסם המדבר" שהוא הקונספט החדש של מלון פרימה אואזיס.

עולם של חוויות בשלג עם מלונות פרימה בירושלים

נכתב על ידי פרימה בלוג.

 

סוף השבוע האחרון הביא אלינו סופת שלגים עזה בירושלים. לרשת מלונות פרימה ארבעה מלונות בירושלים שנערכו היטב לסופה העזה. רבים הגיעו לירושלים כדי לצפות בשלג, אך איש לא ידע ולא צפה את הסופה העזה שהשתוללה בעיר.

יחד עם זאת רשת מלונות פרימה שמחה לספר איך עבר עלינו סוף השבוע האחרון. "אנו ידענו מראש כי צפוי שלג בירושלים ומלונות הרשת מצוידים בגנרטורים מתאימים למקרה של הפסקות חשמל" מספר מנכ"ל הרשת, אבי דור "כמובן שגם המזל שיחק לטובתנו, והפסקות החשמל שפקדו את המלונות לא נמשכו זמן רב מדיי והגנרטורים סיפקו את החשמל הדרוש כשמערכת החשמל הארצית קרסה. מעבר לאורחים שהגיעו למלונות הגיעו אלינו תושבים ואזרחים שנתקעו בבירה בשל השלג העז וברגע שהבנו את חומרת המצב הודענו מיד כי הרשת מעניקה 20% הנחה לכל מי שנתקע וזקוק לחדר. היו גם מקרים נקודתיים בהם הענקנו הנחה גדולה יותר כדי לתת מענה לאנשים במצוקה. כל אחד מהצוותים במלונות נרתם באופן מופתי לצרכים נקודתיים שעלו בתפעול המלונות בעת הזו."